Sometimes noise is just your mind

även denna helgen har jag fått med de mesta eller kankse inte
jooo har ju faktiskt jobbat lördag & söndag
drack lite öl på stan efter jobbet igår med goa människor
insåg hur mycket jag älskar att bo i göteborg när jag var tvungen att åka bussen hem till nödinge
då resten av familjen har vart i stockholm över helgen så har jag tagit hand om lilla alice
 
molle var snäll och hämtade upp mig efter jobbet så åkte vi och kollade in kungälvs första match i div1.
kul att se att dom vann
när inte vi hänger i ettan så kan man kolla på andra som spelar där.
lika bra tycker jag 
 
 
sitter och tittar på partaj och skrattar högt för mig själv , nåväl de är okej
borde plugga, då jag har en uppgift som ska in imorgon, 
ääähhhh jag e  för tuff så jag löser det imon.
för min hjärna är för trött för att tänka skola
 
på tisdag får jag min hemtenta
jag är redan nervös.
hoppa eller inte hoppa, men så är det varje gång
har stor amibtion till att hinna klart med den under veckan så jag har helgen fri
 
fri att göra precis vad jag vill
vara ledig utan jobb och utan match
tänk vad fint det hade vart.
bara göra de man vill utan ångest
 
waaaaooow!
 
 
och jag förstår inte varför jag inte lyssnat på The tallest man on earth tidigare?
blir arg på mig själv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0