så kom och dansa med mig

skolan är igång igen och jag är tröttare än någonsin
kankse bara idag, får väl hoppas på de
de är ingen glidar kurs denna gången, så här gäller de att anstränga sig
vi ska ju skriva en b-uppsats denna terminen.
men de ska vi allt lösa
 
försöker tagga inför kvällens fotbollsmatch som ska spelas på öckerö
men de är svårt att tagga när man knappt kan ta på sig en tröja eller gå
denna träningsvärk jag sitter inne med just nu har jag aldrig upplevt innan
mitt vänstra ben kan jag inte ens böja, hoppas de bara är träningsvärken å inget annat
herregud att flaggfotboll kan vara så tufft.
tur att det var kul.
 
igår spelade vi också match
men vi hoppar över att säga resultatet, räcker väl med å säga att vi förlorade
så idag kan det bara bli bättre..
 
helgen är redan spikad för min del
jobb jobb innebandy innebandy
allt på en gång, lika bra de kankse
varför vara ledig under helgen liksom?
tur jag e ledig onsdag torsdag då
 
 
en låt som man bara måste lyssna på:
linnea henriksson - dansa med mig
håller just på att spela sönder den låten
 
 
men nu en powernap för att orka med mig själv

Kommentarer
Postat av: Molle

Spelar ni också Björnslaget???? Kiss sötis

2012-09-04 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0