Pray for peace and self control

waaaooow här e jag igen precis hemkommen från nöddan. sitter på kollar på nordisk vildmark på svt2 de är plugg time, så då känner jag för å skriva här. konstigt min helg har gett mig de jag har velat ha från den för mycke fest, umgås med mina fina vänner och familjen ja de räcker gott och väl för mig. igår upptäckte iaf jag ett helt underbart café, vaför har jag aldrig vart där innan? de är väldigt sönt att haft en ledig söndag utan att vara bakis. tänk vad man orkar med då. carpe diem!! låtarna jag lyssnar sönder just nu: the killers - runaways the killers - spaceman okej nu tillbaka till resultatet av min enkätundersökning som ska in imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0