foooool

tröttare än tröttast!!
jobb jobb å jobb
men snart är det slut. har tre arbetsdagar kvar innan jag kan känna mig en smula fri och ta långhelg.
först ska ja bara dubbeljoba idag å imon, å en dag på onsdag på kontoret
steeeek!

har fått klaga ut lite här på kontoret, dom tycker synd om mig som jobbar så mycke
och då känns allt lite bättre när man får  sympati

kör lite halvt om halvt på pulver dieten nu
och är väl hungrig mest hela tiden-
hade vart kul om man kunde få nått resultat på de?
men på torsdag ska jag äta hamburgare. utan tvekan mmmmm


idag ska ju faktiskt elina klippa mig å lisa
vi ska vara både nyklippta å deffade inför trelle
åååh vad gött de ska bli att bli klippt, med tanke på att jag inte ens minns sist jag klippte mig.



jaja två timmar kvar på kontoret å sen hoppa på bussen för att jobba med L till kl19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0