so alive

jag drömde om att jag vann flera miljoner.
eller inte vann, en liten asiatisk liten man skulle ge mig en check på 50 miljoner
för jag hade en ring som han ville ha av mig. så skrev jag med hans son på facebookchatten om vart vi skulle mötas. Och han son var snygg, men jag ville inte bli kär i honom. Det räckte med att hans pappa skulle ge mig en chek.
Det kändes så verkligt att efter att jag vaknat så tänkte jag att - fan va gött å va miljonär, för nu slipper jag gå till jobbet.

Men ack vilken besvikelse det var när jag insåg att jag bara hade drömt de.
Världens suck, också drack jag kaffe lite extra länge framför tvn så att jag var tvungen att stressa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0