smider planer

ååh de e ju segt här idag också. hellre mer å göra än ingenting!
har suttit å kollat på ikeas hemsida, och hittade ett himla bra högskåp till toaletten
ska försöka få mamma att låna mig pengar, köra mig till kållered så jag ja köpa den
sen ska jag få henne att hjälpa mig att skruva ihop den.
ska köra på mitt argument som jag sagt en hel vecka
- jag har faktiskt blivit opererad!




idag tänker jag jobba fram till lunch, jag vägrar jobba längre än så
eller nej jag vägrar sitta här å göra ingenting.
så kan jag städa lite och ta mått för mitt nya skåp


och senare idag är det fika hemma hos my new neighbour.
bästa att ha en granne man gillar och är släkt med hohoho

hoppas min plan kan gå i lås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0