Jag väntar på nått stort

De blev nått tokigt med min design, men tur att jag inte orkar bry mig det minsta :)
Idag har jag faktiskt att göra på jobbet. Wiho! Att jag sitter å lyssnar på Parken samtidigt som jag jobbar gör mig ju glad.

Igår fick jag som jag ville. Vi åkte till Ikea och köpte mitt badrumsskåp. Som jag lyckades skruva ihop helt själv, med endast några svordomar.
Skulle även skruva upp mina gardiner, men de ingick tydligen inte någon skruv. Då blev jag jätte arg.

Va å fikade hos grannen hiho
Go cheescake å bullar. De e bu för gött att Jennie jobbar på Dahls!

Idag ska jag få träffa Sarah å lilla familjen :) ska möta upp dom efter jobb och laga middag hemma hos dom. Mycket fin torsdag känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0