I <3 bieber

här händer inte mycket, idag heller..

så vad har jag precis gjort?
jo jag erkänner de. jag har beställt hem justin biebers parfym
får väl stå för att jag tycker den luktar underbart.


när jag och ewe storsade runt inne på åhlens på frölunda torg innan jag skulle operara mig så luktade jag på en massa parfymer. Luktade då på en parfym som jag inte visste vilken det var och fastnade direkt.
letade å letade för att se vilket märke parfymen hade. trodde först att de var marc jacobs för flaskan e lite lik Lola, men tji fick jag.  när jag väl upptäckte att de va justin bieber så suckade jag högt och sa de med arg röst till ewe. då en som jobbade där hörde det och skrattade och sa att de är okej och gilla parfymen, då den är lik många andra parfymer.

så jag antar att de är jag och alla fjortisar som kommer springa runt med den parfymen i sommar.



peace out

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att man gillar justin bieber är man väll inte fjortis!?

2013-02-08 @ 21:32:41
URL: http://cissii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0