Hela veckan

Tillbaka i verkligheten med jobb.
Igår kunde jag inte somna, vilket resulterade i att jag var en zombie imorse.
Se vart ledig en hel vecka. Har vart för jäkla gött.
Kom på mig själv när jag kollade på klockan i onsdags 22.53, insåg sen att det inte spelade någon till vad klockan var för jag hade inte någon tid att vakna till och jag fortsatte dricka å mådde bra.

Opererades i tisdags. De känns bättre för varje dag som går. Och jag är så lycklig att min bula äntligen är borta.
Fast jag var rätt mesig när farbror sur doktor opererade mig. Antagligen för att jag inte riktigt litade på honom och
att han borde få gå en kurs i hur man bemöter patienter. Tur för mig att de fanns en vänlig skjuksköterska som klappade mig på handen.


Har suttit å kollat på katter hela lunchen. Jag skulle så himla gärna vilja ha en kattunge. De finns ju inget sötare. Sen får den gärna stanna så hela tiden!


Nååjaaa tillbaka för att sortera post och försöka förstå allt nytt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0