förhandlat med mig själv

här sitter jag på kontoret, fryser och dricker kaffekopp numero tre för dagen.
idag känns som en lyxdag
för idag jobbar jag bara på stena och slutar kl16
sen ska jag hem och jag vill ut på en promenad. ska försöka få med mig fjennie


går runt som en robot här på kontoret, allt sker på rutin just nu
för när jag väl fick sova igår kväll, ja då kunde jag inte somna
himla typiskt!


en annan sak som jag måste få sagt
jag hatar gothia cup!!
när jag ska till jobbet på morgonen är vagnen full med massa småkillar som luktar svett
kan inte se något positivt med det.


nää tråkigt men jag har inget kul att komma med.

ni får denna låten istället.
som jag för tillfället håller på och spela sönder, precis som jag gör med alla låtar jag gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0