För ung för att bli bitter, men för gammal för att inte göra något åt det.

hade en fin dag igår, och jag hoppas att denna blir lika fin
idag slutar jag klockan 13, det hurrar vi för!

igår efter jag kom hem från sarah å fabian så lyckades jag tillslut skruva upp mina gardiner
ååh gud så fint det blev. och jäklar vad stolt jag blev över mig själv.
vem behöver en man? när man klarar av allt själv


idag ska jag kankse dricka lite öl, men sen insåg jag att jag har 400 kr fram till den 25e
ja de gäller ju att prioritera, och jag vet nog hur de kommer bli. hohoo


fabian gjorde min dag igår, först för att han blev så sur för jag tog hans plats vid matbordet, de var kul. men mest för att han uppdaterade mig att björnstammen kommer till kulturkalaset
det kommer bli en fantastisk afton då Familjen spelar först på liseberg sedan spelar björnstammen på götaplatsen.
herre min skapare, det kan inte bli fel. den dagen kommer jag att vara ritkigt lycklig

kollade in schemat inför kulturkalaset. det är många grymma artister som jag ska lyssna på:

familjen
björnstammen
linnea henriksson
timbuktu
maggio
syster sol
little marbles
kristian anttila

första semesterveckan för mig kommer ju bli kanon, släng på solen också så kan inte detta bli fel.


nu keep on working


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0