Det är väntan som fördärvar och förstör

whats upppp

min lediga dag - lördag
ja den var fin
åkte ut till sisjön med lisa för att kolla in affären som hade konkurs utförsäljning. de resulterade i ett par nya converse- så nu har jag 79kr på mitt konto tills 25e. lätt värt de!
kommer ju jobba varje dag fram tills dess
sen åkte jag hem till sarre för att spendera kvällen med henne och mörre
himla fint får jag säga


idag kör jag första dubbel jobbet
8-14-30 på stena
16-21 med Lucas
samma sak gäller imorgon
livet är allt bra härligt, iaf när pengarna väl rullar in.

16 av 17 dagar jobbar jag
ni kommer nog hitta mig i nått hörn vaggandes i fosterställning i slutet av dessa dagar.

jag ser ljuset i tunneln, de är såklart trelle!

och mitt ben känns mycket bättre. om jag hade haft tid hade jag försökt ge mig ut på en springtur-
får se om tiden räcker till för detta.

igår jobbade jag, trodde jag skulle börja kl12 som vanligt
men det visade sig att jag började 14, då kände jag för att skjuta mig själv i skallen
fast de gjorde jag icke.

jag e gör hungrig, så om 15 minuter ska jag äta min lunch
goood to know


sen får man vara helt snurrig med sina tankar om allting
det är helt okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0