sötaste vännerna, de har jag :)

ohh la la la
min helg va braa

ewe har lämnat oss MIG alla
för italien, och jag e så himmla jätte stolt över henne!
om hon någon gång vågar öppna mitt brev hon fick, ja då fattar hon nog
hehe ah men de får räcka här med det.
vill inte bli helt blödig här. mitt brev räcker gott och nog tror jag :)
te llamo


idag var en kiss måndag, allt blev bajs på jobbet
usch aldrig mera så om jag kan få önska de!!
imorgon är det nya tag på en ny avdelning. har saknat dom lilla kidsen
hoppas de regnar imon så vi kan sitta inne och glo på film weeeeey


sen var de tydligen fyspass idag
alla vi som var där hade räknat med fett mycket innebandy!
men nej låt oss köra fys i 1½ timma
men nu klagar jag inte, för de är alltid så gött efteråt
och imorgon står det innebandy på schemat
om nu någon av oss kan springa imon? väldigt tveksamt,, iaf från min sida


allra sist vill jag lysa upp mina finaste vänner!
åh ni gjorde min dag galet mycket bättre idag!
ta åt er nu för här kommer all min kärlek till er
ni är wild and crazy bäääst
så söta sms som gjort mig så glad idag när jag behövde de.
tänk vad lite som behövs egentligen.
och när jag kom hem hade jag fått brev
ingen räkning eller info om skolan
utan ett handgjort inbjudningskort
jag älskar sånt =)

puss å banan
nu ska jag försöka sova

Kommentarer
Postat av: Älskar dig

SKA UPPNA DITT BREV NU IKVÄLL. fan igår funka vara inte.

2010-08-17 @ 00:02:54
URL: http://eveliinaylilehto.blogg.se/
Postat av: Molle

Du är bara värd det allra bästa :*

2010-08-17 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0