you're such a star

helt plötsligt igår så befann jag mig i kungälv
för att jobba..
som personlig assistent
hehe ja jag brukar inte hänga i kungälv men jag hittade dit
och de var grymt kul, lixom första gången
första gången för en hel del saker, haha
det var kul och jag hoppas jag blir inkallad igen nångång

hört talas om giraffspråket?..


körlektonen idag gick bajs
men är för trött nu för att älta det

träning i skatås sen
bara gör de
lite så känner jag
fick förfrågan om jag kunde jobbat idag
men det fick bli ett nej, kan inte missa denna träningen

ska nog ta och skaffa gym kort har jag kommit på
heja mig!
så måste jag köpa ett fritidskort, så sega pengar. men ja måste


so set the heaven on fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0